Vakantie: vending vertraagd tot 19aug

Retourneren

Producten waar je niet tevreden over bent kun je tot 90 dagen na factuurdatum terugsturen*. De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening. Verpak het product dat je retourneert in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Vanzelfsprekend is dat alleen ongebruikte en onbeschadigde goederen worden teruggenomen.

*Uitgezonderd van retourneren zijn artikelen die speciaal voor jou op maat gemaakt worden zoals o.a. naambandjes en badges.

*Onze bedrukte producten vallen ook onder de speciaal op maat gemaakte producten. Mits er een productiefout is kunnen deze niet geretourneerd worden voor het volledige originele bedrag.

Hoe retourneer of ruil ik een product?

  • Gebruik een stevige verpakking om het product in te pakken. 
  • Vul een ingevuld retourformulier toe aan je pakket. 
  • Kies met welke bezorgdienst je je pakket wilt retourneren. De kosten van het retour sturen van je pakket zijn voor jezelf en vergoeden wij niet. Bewaar ook altijd de track & trace code van je retourzending en vermeld deze bij correspondentie over je retourzending.
    Het adres voor retouren is:
    Funbadges
    Banjohof 43
    2992 NA BARENDRECHT
  • Wil je je geld terug? Dan staat het geld binnen twee weken, na ontvangst van je retour, op je rekening. Let op: terugbetalingen worden gedaan op het rekeningnummer waarmee is betaald en uitbetaald via onze betaalpartner onder de naam ‘Mollie Payments’.
  • Wil je een artikel ruilen? Plaats dan een nieuwe bestelling in de webshop. Je hebt hierdoor het juiste artikel snel in huis. Het artikel dat je niet wilt houden, kun je aan ons retourneren en daarvan ontvang je het geld terug op je rekening.
  • Stuur je je volledige bestelling aan ons retour? Dan ontvang je van ons de verzendkosten van het pakket dat we van ons naar jou hebben gestuurd ook terug. De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.

Producten waar je niet tevreden over bent kun je tot 30 dagen na factuurdatum terugsturen*. De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening. Verpak het product dat je retourneert in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk).

*Uitgezonderd van retourneren zijn artikelen die speciaal voor jou op maat gemaakt worden zoals o.a. naambandjes en badges.

*Onze bedrukte producten vallen ook onder de speciaal op maat gemaakte producten. Mits er een productiefout is kunnen deze niet geretourneerd worden voor het volledige originele bedrag.

Hoe retourneer of ruil ik een product?

  • Gebruik een stevige verpakking om het product in te pakken. 
  • Vul een ingevuld retourformulier toe aan je pakket. Tip! Bespaar je schrijfwerk en gebruik de retoursticker die op de pakbon zit. 
  • Kies met welke bezorgdienst je je pakket wilt retourneren. De kosten van het retour sturen van je pakket zijn voor jezelf en vergoeden wij niet. Bewaar ook altijd de track & trace code van je retourzending en vermeld deze bij correspondentie over je retourzending.
    Het adres voor retouren is:
    Funbadges
    t.a.v. afdeling retouren
    Banjohof 43
    2992NA BARENDRECHT
  • Wil je je geld terug? Dan staat het geld binnen twee weken, na ontvangst van je retour, op je rekening. Let op: terugbetalingen worden gedaan op het rekeningnummer waarmee is betaald en uitbetaald via onze betaalpartner onder de naam ‘Mollie Payments’.
  • Wil je een artikel ruilen? Plaats dan een nieuwe bestelling in de webshop. Je hebt hierdoor het juiste artikel snel in huis. Het artikel dat je niet wilt houden, kun je aan ons retourneren en daarvan ontvang je het geld terug op je rekening.
  • Stuur je je volledige bestelling aan ons retour? Dan ontvang je van ons de verzendkosten van het pakket dat we van ons naar jou hebben gestuurd ook terug. De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.