De klantenservice is van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 in verband met ander werk en school kan het zijn dat ik niet kan opnemen. Stuur dan even een bericht via WhatsApp of via email en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.
Is alles uit het assortiment leverbaar?
Ja, vrijwel alle artikelen zijn zoals je gewend bent uit voorraad leverbaar en al onze leveranciers leveren op dit moment als gebruikelijk. Mocht het onverhoopt gebeuren dat een artikel niet voorradig is bij Funbadges en niet geleverd kan worden door onze leveranciers, dan vermelden we de verwachte leverdatum duidelijk bij een product.
Kan mijn verzending vertraging oplopen?
We doen er alles aan je pakketje zo snel mogelijk bij je in huis te hebben en in de meeste geva…
Leveringsvoorwaarden
Artikel 1. Definities
Omdat we ons voor kunnen stellen dat de officiële tekst erg ingewikkeld is, hebben we geprobeerd de leveringsvoorwaarden op deze pagina zo simpel en helder mogelijk te houden. De definities hoeven we dus niet extra uit te leggen, wel zo makkelijk.
Artikel 2. Identiteit van de ondernemer
Dit is Funbadges. Funbadges is de webshop van For-Fun.
Banjohof 43
2992 NA Barendrecht
Nederland
Telefoon 06-33054563
KvK-nummer 77519205 te Rotterdam
Als je hier klikt vind je de overige contactgegevens en de openingstijden van de klantenservice.
Artikel 3. Toepasselijkheid
De leveringsvoorwaarden staan duidelijk op onze website en als je iets bij ons koopt brengen we ze bij je onder de aandacht. Dat is belangrijk, want in de leveringsvoorwaarden staat wat wij voor je doen en wat we van je verwachten als je iets bij ons koopt. Soms zijn er op een product aanvullende voorwaarden van toepassing. Dan zorgen we ervoor dat dit heel duidelijk vermeld staat, zodat je precies weet waar je aan toe bent.
Artikel 4. Het aanbod
We zorgen ervoor dat je zeker weet wat, wanneer en hoe je iets bij ons kunt kopen, wat het kost en hoe je het kunt ruilen of laten repareren. Hoewel we ons best doen alle informatie zonder foutjes aan je te tonen, kan het zijn dat er iets niet klopt. Je mag ons daar dan aan houden, behalve wanneer je duidelijk van tevoren had kunnen weten dat het ook echt een foutje was.
Artikel 5. De overeenkomst
Winkelen bij Funbadges doe je online, in een veilige web omgeving. Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail. Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling. In de productinformatie, in jouw account of bij de downloads vind je alles wat je nodig kan hebben terug. Je krijgt van ons een factuur bij je bestelling. Die moet je goed bewaren.
Artikel 6. Herroepingsrecht
Producten waar je niet tevreden over bent kun je tot 30 dagen na factuurdatum terugsturen of ruilen. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Je ontvangt je betaling terug op je rekening. Wil je een nieuw artikel? Dan kun je dat in de tussentijd online bestellen, zodat je dit zo snel mogelijk in huis hebt.
Artikel 7. Jouw verplichtingen tijdens bedenktijd
Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in ‘winkelstaat’ is, dan kan het zo zijn dat je minder of geen geld voor het product terugkrijgt.
Artikel 8. Jouw verplichtingen bij herroeping
Als je een product wilt terugsturen, laat je ons dat binnen 14 dagen weten. Je zorgt ervoor dat het product in de originele staat en verpakking bij ons terecht komt. Pak het dus zorgvuldig in. Kies met welke bezorgdienst je je pakket wilt retourneren. De kosten van het retour sturen van je pakket zijn voor jezelf en vergoeden wij niet. Bewaar ook altijd de track & trace code van je retourzending en vermeld deze bij correspondentie over je retourzending. Stuur je je volledige bestelling aan ons retour? Dan ontvang je van ons de verzendkosten van het pakket dat we van ons naar jou hebben gestuurd ook terug. De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.
Artikel 9. Verplichtingen van Funbadges
bij herroeping
Als je bij ons hebt aangegeven dat je iets terug gaat sturen, zorgen wij dat je een bevestiging ontvangt zodra wij het product retour hebben ontvangen. Na controle ontvang je het aankoopbedrag in twee weken terug op het rekeningnummer waarmee je hebt betaald, via onze betaalpartner ‘Mollie Payments’.
Artikel 10. Uitsluiting herroepingsrecht
Er zijn een paar producten die je niet terug kunt sturen: producten die we speciaal voor jou hebben gemaakt, zoals naambandjes of –insignes, ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen en kosten voor bijzondere verzendopties.
Artikel 11. De prijs
Alle bestellingen vanaf €40,- worden gratis verzonden. Voor kleine bestellingen die door de brievenbus passen en geen hoge waarde hebben of bestellingen die bestaan uit informatiemateriaal of badges (max. 25 stuks) bedragen de order- en verzendkosten €4,95, we versturen dat als brievenbuspost met track & trace, Je kunt ervoor kiezen om voor €1,95, omdat deze optie geen track & trace heeft kunnen wij alleen maar beperkte garantie geven (bijvoorbeeld in het geval van zoekraken van een pakket). Bij alle andere bestellingen bedragen de order- en verzendkosten €7,95 voor je pakket inclusief track & trace.
*Op maat gemaakte producten hebben een langere productie/levertijd waardoor de bezorging langer dan is dan dat je van ons gewoonlijk verwacht.
Artikel 12. Nakoming van de overeenkomst en garantie
Je hebt recht op een goed product. Is er toch iets mee aan de hand? Dan lossen we dat samen op. Hierbij volgen we uiteraard altijd de wet.
Artikel 13. Levering en uitvoering
We moeten er officieel voor zorgen dat je je bestelling uiterlijk binnen dertig dagen in huis hebt, tenzij we daar vooraf een andere afspraak over hebben gemaakt. Als de bezorging van het product langer duurt, of als we niet alles op tijd kunnen bezorgen, hoor je dat zo snel mogelijk. Op dat moment kun je afzien van je aankoop. Als je van tevoren al had betaald, krijg je je betaling zo snel mogelijk teruggestort. Zelf vinden we dertig dagen best wel lang, daarom ontvang je je bestelling – mits in voorraad – in principe tussen 1 en 7 werkdagen thuis. Als een product beschadigd of kwijtraakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid, tenzij je hebt gekozen voor verzending zonder track & trace, in dit geval zullen wij dit per geval apart beoordelen.
Artikel 14. Betaling
Je kunt bij ons niet op rekening kopen, jouw bestelling wordt dan ook pas verzonden nadat wij een bevestiging van de betaling hebben ontvangen. Alle betalingen lopen via onze partner Mollie.
Artikel 15. Klachtenregeling
We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je tevreden bent. Heb je een klacht? Dan doen we alles om die klacht te verhelpen. Op de klantenservice pagina vind je onze klachtenprocedure. Als je een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je goed helpen. Je ontvangt van ons een ontvangstbevestiging en uiterlijk binnen 14 dagen krijg je antwoord van ons. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.
Artikel 16. Aanvullende of afwijkende bepalingen
Als we in de toekomst iets wijzigen in de voorwaarden, dan laten we dat weten via de website. Veranderingen zijn nooit nadelig voor jou als klant.